sista arbetsveckan...

 
 
 
 
Sista arbetsveckan innan 4 v sommarsemester är här...måndagen är avklarad...idag är det den 4 juli och mammas och fars 52e bröllopsdag. Var på kyrkogården och satte fina röda rosor. Far hade gjort detsamma...alltid lika fint hos mamma ❤ blir aldrig en lång stund men som alltid så sitter jag ner och pratar några ord med henne. Min hand på stenen ....grattis på er bröllopsdag älskade mamma o far...
 
Det är sent...alldeles för sent. Borde sovit för länge sedan. Mats jobbar inatt så det känns tomt bredvid mig i sängen. 00.02 står det att klockan är....lovar berätta mer om allt som gör att jag känner mig lycklig och tillfreds med livet just nu...men det får bli en annan dag...god natt o sov så gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0