lycka...

Då var vi en bit in på det nya året...8 januari har vi idag. Tycker att året har börjat ganska så bra faktiskt...Minns inte om jag berättade att jag fick påhälsning av min yrsel precis innan nyår, men peppar peppar ta i trä så verkar det ha gett sig iväg igen...så tacksam för det...
 
Försökt att komma igång med mina långrundor igen och det känns helt underbart!!!! Bättre medicin för själen finns inte...längtar bara efter ljuset på kvällarna så jag vågar gå ensam....inte alltid man hittar någon att gå tillsammans med....
 
I fredags var vi på 70-årsuppvaktning av Rolf...tyvärr fick far stanna hemma eftersom han var superförkyld. I söndags var det Elias tur att ha kalas...han har ju nollat han med...första nollan....inte klokt vad åren går...älskade lille kille som skänker oss så mycket glädje och kärlek....
 
Haft tre fridagar nu och det har kännts så skööönt!!! och jag har mått så braaaaa!!!! det är lycka det....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0