ledsen...

Igår blev jag så arg, ledsen och besviken....arg för att jag påstås vara nåt som jag absolut inte är...ledsen och besviken för att någon man tror står nära sårar en och inte ens bryr sig om det...
 
Som en klok vän sade till mig...ödsla ingen energi på de som vill dig illa utan fokusera på de som du älskar och de som tycker om dig precis för den du är....
 
Idag är en annan dag som väl är...Jag har precis jobbat klart för dagen...Mats är hemma igen och vi ska bara ta det lugnt och ha mysigt tillsammans hela helgen...På söndag kommer mamma och far hem från Teneriffa så vi ska hämta dem på sturup...
 
Trevlig helg ....
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas det känns bättre nu <3

2013-02-09 @ 13:27:33
Postat av: Ann-Mari

Tänk om du inte hade komenterat mitt inlägg så hade allt varit som vanligt,det var inget att komentera om man inte hade känt sig träffad.Inte mer om detta.

2013-02-11 @ 12:11:43
Postat av: susanne

Det var ju du som kommenterade mitt inlägg så fult!!! Jag tycker inte att man ska uttala sig om man ska vara så elak och träffad känner jag mig verkligen inte!!! Du har tydligen fortfarande inte förstått någonting...Kommentarer undanbedes både här på bloggen och på facebook!!!!

2013-02-12 @ 18:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0