tyskland...sjukdom....

Puh!!! vilken pärs!!! Nu är det iallafall gjort...starka drycker inhandlat till Fredriks student. Tyskland igår med mamma och far. Tycker det är drygt att åka båt så länge. Vissa kan ju somna eller läsa en bok men det kan inte jag, därför blir det ju sega timmar.. Dessutom gör det ju inte saken bättre att man får värsta huvudvärken och ont i kroppen... Kan iallafall stryka en sak på att göra listan. 
 
 
Idag har jag stannat hemma från jobb. Fortfarande huvudvärk och ont i kroppen...tror att jag har feber också. Fick iväg Elias till skolan och åt lite yoghurt, men nu ska jag krypa ner under täcket igen tror jag....kan säkert inte somna men får vila lite iallafall...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ja jag mår likadant,inte roligt alls inte varit dålig sedan september 2011.

2013-04-23 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0