ont i magen...

Varit helt kaputt i magen sedan i lördags kväll...Magknip som kommer och går dessutom...I går kväll kom mamma och far hit en sväng och jag hade gjort en äpple smulpaj , men jag kunde inte ens smaka på den...sparade man i och för sig de kalorierna...
 
Vet inte om det är nåt jag käkat , men jag har ätit samma som övriga familjen och de är inte dåliga. Elias klagade i och för sig en gång i lördags att han var lös i magen, men det verkade gå över igen...
 
Har iallafall stannat hemma från jobb idag och förmodligen även i morgon, sedan är jag ledig ons tors fre eftersom jag ska jobba helg. Bättre att vara frisk till dess....
 

 
Min app som jag går efter...gå för hjärtat är både rolig och ett bra sätt att skänka pengar till hjärtfonden. Nu har jag gått 8,5 mil på tio eller elva dagar ( och då räknar jag bara min rundor...inte allt övrigt promenerande på jobb o hemma osv...) dvs att becel då bidragit med 85 kr !!! det är väl bra....
 
Ska försöka ta tag i träningen på gymmet igen nu efter sommaren. Ska köpa nytt kort nu i veckan, men först måsta magen komma i balans....
 
kram till er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0