johanna och jerry är hemma igen,,,

I måndagsträffade jag Karin. Vi körde till burlövs center för hon ville införskaffa lite nytt till höstgarderoben. Hon handlade massor, medan jag själv bara handlade nya löparskor till mig själv. Riktigt fynd på stadium. Hade kostat 1100 kr och nu 599 kr!!! och så sköna de var!!!!
 
Solen sken när vi kom hem så vi lade oss och solade ett par timmar och sedan fixade mats middagen...vilken man jag har!!!!
 
Körde Karin hem på kvällen innan jag skulle iväg på kvällsrunda...ganska flitig på att gå nu faktiskt...
 
I tisdags kom Marie hit. Vi gick djurslövsrundan och sedan käkade vi mackor och massa gott pålägg...satt och snackade i ett par timmar...supermysigt!!!
 
Har jobbat onsdag, torsdag och fredag. Hade gäster på middag igår fredag... Marie, Roger och Frans...lika trevligt som vanligt...
 
Idag lördag startade jag dagen med djurslövsrundan med Ingela och Lotta....duktiga vi är....
 
Solen sken hela morgonen så jag hoppade i badet, smorde in mig och gjorde mig redo för en dag i solen, men den var försvunnen när jag var klar...typiskt!!!
 
Körde till sturup och hämtade hem Johanna och Jerry...härligt att ha dem hemma igen...verkar som de var nöjda med sin resa...
 
Precis käkat middag hela familjen. Johanna hade köpt presenter till oss allihop,,,jag fick ett jättefint armband som jag lovarlägga in en bild på imorgon...batteriet i min mob är slut...
 
ha en trevlig lördagkväll allihop...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0