hemma igen....

Då var Mats äntligen hemma igen...skönt!!! Inte bara jag som blev glad....
 
 
Underbar bild....
 
Ännu en ledig dag idag innan det är dags för mig att jobba helg...Har varit dåligt med promenerandet de sista dagarna både pga tidsbrist men framför allt eftersom det regnat regnat och regnat.... Idag var det uppehåll och ganska milt men fuktigt...härligt promenadväder iallafall...kunde inte låta bli att ta en bild på vår fina kyrka...den är så vacker...tom i grådassigt väder...tänk att alla våra barn blivit döpta här och att Mats och jag gift oss här...älskar denna plats...så fort jag kommer uppför backen så blir det ett så konstigt lugn inom mig....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0