en hel vecka...

Då ska vi se ...ett tag sedan sist ju...Var ju ledig ons tors och fre förra veckan. Blev en kombination av städning, tvätt och strykning, promenerande, shopping och faktiskt så gav jag mig på och kokade plommonchutney. Vi har ju så mycket plommon!!!
 
I torsdags så passade Johanna Chili så vi körde ner en runda till falsterbo och hälsade på mamma och far. Blev en promenad på stranden...jättehärligt!!!
 
I fredags körde Mats och jag en runda till stan och käkade middag på Elysee. Killarna fixade mysmiddag själv och Johanna var hos Jerry...skönt att komma iväg själv ibland...
 
Jobbade både lör och sön kväll med världens bästa gäng. Jag bakade morotskaka till alla i lördags och i söndags käkade vi pizza och smågodis , så det har blivit en massa skitmat i helgen....men men...lite gott får man unna sig när man jobbar...
 
Det går jättebra för Elias på judon. Tror att det passar honom, verkar som han gillar det... Fredrik har äntligen börjat få träna igen, men med tejpade handleder och lätta vikter till att börja med... Jag ska fixa nytt kort igen eftersom det gamla gått ut..  jag fortsätter att traska vidare och är nog uppe i 13 mil ungefär...vilket innebär 113 kr till hjärtforskningen....
 
Idag är det tisdag och jag är ledig. Blev en stirrig morgon idag. Vaknade av att Johanna kom hem från jerry. Klockan var 07.20 och skolbussen går 07.30. Var inställd på att köra Elias till skolan eftersom det skulle bli omöjligt att hinna men det klarade sig.... På med träningskläder eftersom det var dags för skoljoggen ... packa nya kläder i gympapåsen, tandborstning och vax i håret, vattenflaska med isbitar och vatten så stod han redo ute vid bussen två minuter innan den kom....jodå, jag vet...ingen frukost, men den hoppar hanöver för det mesta....bara ett glas juice som går ner så tidigt på morgonen, men jag vet ju att de äter lunch ganska tidigt....
 
Snart dags för morgonrunda och så tänkte jag vara lite huslig igen och ge mig på plommon och äpple marmelad...tycker det är jättekul att hålla på med sånt, önskar bara att man haft mer tid...
 
ha en skön tisdag för det tänker jag ha...bilder kommer under dagen....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0