de utlovade bilderna...

Här kommer bilderna som jag lovade...först ut när jag , johanna och Chili hälsade på mamma och far i falsterbo...
 

 
mamma och jag...
finaste roligaste mamma...vad jag älskar dig....
 

 
mamma och Johanna...
 

 

 

 
när vi skulle gå tillbaks hittade vi den här röda sandstenen mitt i sanden...kärlekstecken finns lite här och där...
 
Jäklar vad bilderna blir stora sedan de ändrade blogg.se...går förmodligen att ändra men jag vet inte hur man gör...får nog ta reda på det, för det ser ju helknäppt ut...
 
Det blev förresten ingen långpromenad men en lång och enormt blåsig cykeltur till ica maxi för att köpa fler glasburkar och syltsocker....och här ser ni resultatet....
 

 
Plommon/äppelmarmelad...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0