två timmar i stolen....

Då var det måndag igen och jag har haft ännu ett besök hos tandläkaren...två timmar i tandläkarstolen satt jag...gissa om jag var öm i käken och i nacken....den här gången hade jag iallafall kissat innan...hihi
 
Sista besöket bokat på måndag, då de ska fixa själva lagningen med plast....nu är själva rotfyllningen avklarad som väl är...bara att hoppas att allt ska få vara bra med tanden nu...
 
Nu till nåt mycket roligare....Johanna och Jerry har äntligen fått lägenhet...en tvåa i nöbbelöv, en bit ifrån nova i Lund på 62 kvadrat....så glad för deras skull men oj så konstigt det kommer kännas att vår lilla flicka ska flytta...kommer bli så tomt....tur att det inte är så långt bort iallafall....älskar dig gumman....lycka till med er lägenhet....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det var en långdragen rotfyllning,hur många besök har det blivit.

2012-11-05 @ 15:56:08
Postat av: Marie

Är så glad för Johanna o Jerrys skull :)

2012-11-05 @ 20:00:17
Postat av: susanne

en rotfyllning brukar man dela upp på 3 ggr...jag har en gång kvar....

2012-11-06 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0