länge sedan sist...

Oj oj oj...så länge har jag nog inte dröjt mellan mina inlägg. Minns knappt vad som hänt sedan sist... Vi hade iallafall kalas för både Mats och mig...tackar för alla fina presenter...
 
En tur till Ullared har vi också hunnit med...jag, Johanna och mamma. Det blev en extra lång dag och vi var så trötta när vi kom hem, men trevligt hade vi iallafall....
 
I förra veckan var jag på festligheter på Hipp. Jag och en sådär 150 andra skulle uppvaktas för att vi jobbat 25 år inom region skåne. Det blev en riktigt trevlig kväll med underbar mat och trevliga människor trots att det började lite snopet för min del... Av någon anledning hade just jag utav alla dessa människor kommit bort på nåt sätt så mitt namn stod inte med i bordsplaceringen och därmed heller ingen gåva...hmmmm...pinsamt!!!! löste sig ändå, men det kändes lite snopet faktiskt.....kommer iallafall aldrig att glömma denna dag....haha
 
Mörkrets tid är här...det är mörkt när man stiger upp på morgonen och det är mörkt när man går från jobb på eftermiddagen....tycker det är jättejobbigt och saknar redan sol och värme....känns att man inte varit iväg på någon semester...
 
Blir väl lite bättre till helgen då det är första advent och alla stjärnor och stakar ska fram och lysa upp i allt det mörka...
 
 
Igår gjorde jag iordning adventsljusstaken och nya julgardiner är uppe i köket och så köpte jag två vita hyacinter som jag satte i fina glasvaser....till helgen får man väl sätta igång att baka lite lussebullar och julgodis....
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Låter gott med lussebullar,fick du din present från jobbet senare,hur kan man bara glömma en ända gäst.

2012-11-29 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0