fars dag...

God morgon till denna söndag...fars dag...Grattis säger jag till alla pappor men framförallt till min egen fantastiska pappa som betyder allt för mig....Grattis far!!!! älskar dig...och såklart till mina barns fina pappa också...love you älskling....
 
 
I tisdags var jag en tur på nova I lund med Marie K. Ingen shopping för mig men trevligt att bara träffas ett par timmar...god fika och alltid lika givande samtal med denna fina kloka kärleksfulla kvinna....
 
I torsdags tog uppgraderade sig Elias till gult sträck...hoppas han vill fortsätta med judon...tror verkligen att det är rätta sporten för honom och det är ett härligt gäng...både tjejer och killar och duktiga engagerade tränare...
 
I fredags kväll var jag på tjejmiddag hos Lone med Nettan, Annika och Anki...god mat, gott vin och massor av härliga skratt som fyllde mig av glädje och energi...det här borde man göra ännu oftare...
 
Igår lördag hade vi kalas för Mats och mig. Tackar för alla fina presenter och kul att alla kunde komma...blev en trevlig kväll...
 
Idag söndag är en dag i slöhetens tecken...sovmorgon, frukost, kvällsposten, skumbad...sitter fortfarande i frottébadlakan och turban på huvudet i skrivandes stund....kollar på reprisen av så ska det låta...livet är härligt!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0