Ny vecka...nya tag...

Då har vi kommit halvvägs in i en ny vecka igen och jag har jobbat två dagar. Har kännt mig så himla trött!!! Somnar i bilen ...inte när jag kör alltså men när jag är passagerare. Somnar i soffan...sover som en stock hela natten och ändå känner jag mig trött....

Idag och imorgon är jag ledig iallafall...ska ju jobba helgen.

Härlig promenad i morse. Blåste visserligen , men inte riktigt lika isande kalla vindar som det varit. Rapsen är så där riktigt gul nu och det luktar sådär intensivt. En speciell doft som jag inte vet om jag gillar eller ogillar...men vackert är det iallafall...



Johanna är på utbildning på guld fynd idag...spännande. Hoppas att det går bra , men det gör det säkert. Så glad för hennes skull....

Fredrik är superförkyld med ont i halsen och skallen. Ändå masade han sig iväg eftersom det var nationella prov....stackars Fredrik...

Elias kommer snart från skolan och jag sitter här i soffan med en huvudvärk som börjar avancera från mild till riktigt jobbig känner jag. Tror det är läge att stänga datorn, ta två panodil och lägga mig en stund. Hoppas att det släpper....





Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det kallas vårtrötthet,eller så är det pollenalargi det blir man ju också trött av.

Synd om Fredde att bli förkyld nu när sommaren är på väg,tycker han var duktig att han gav sig iväg till skolan.Johanna verkade vara nöjd med sin dag,roligt att hon gillade säkerhetskursen.

2012-05-10 @ 10:53:31
Postat av: Susanne

Känner mig lite mindre trött idag men saknar helt motivation och inspiration....vårtrötthet...säkerligen!!! ja det var starkt att masa sig iväg till skolan och göra två prov. Det blir. säkert bra för johanna, nu vill hon bara börja jobba....

2012-05-10 @ 11:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0