Lomma och Falsterbo...

Utvecklingssamtalet med Elias lärare Ia gick jättebra. Hon hade bara positivt att säga om honom. Hans nationella prov i både svenska och matte hade gått mycket bra. Fin kompis, alltid glad, vänlig och duktig på alla sätt....visst blir man stolt av att höra sånt....

I morse skulle Mats och Fredrik köra till Lomma och träna så då passade jag på och åkte med. Blev en runda längs stranden. Får ta det lite lugnt, men det är skönt att få komma ut lite...







Körde ner till Falsterbo för att hälsa på mamma och far och lämna en blomma eftersom det ju är mors dag i morgon. De hade tänkt stanna där inatt, men bestämde sig för att köra hem igen eftersom mamma förmodligen inte kan stödja så bra på benet att hon kan ta sig in och ut till husvagnen....hoppas att det snart ska funka annars blir det en trist sommar ju....

De hade inte kommit när vi kom ner så vi körde ner till stranden lagom till alla mörka moln tornade upp...Mats och Elias glufsade i sig sushi, medan jag fick hålla mig till yoghurt...känns lite läskigt att jag bara kan gapa så lite...typ två cm...inte ett dugg bättre än igår. Hoppas att det går bättre i morgon....

De här bilderna tog jag förresten på min morgonrunda igår morse....





Nu är vi hemma och jag har lite ont i munnen...tog precis en tablett. Familjen ska käka grillat och jag....ja, vi får se vad jag kan stoppa i mig....



Kommentarer
Postat av: Marie

Fina bilder....

2012-05-26 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0