vårvärme...

Värmen har hittat hit igen. Har jobbat både måndag och tisdag och på mornarna har det varit kallt, fick tom skrapa bilrutorna igår. På em när man ska gå till bilen så blir man förvånad att det är så varmt...

Igår kväll gick Mats och jag den jättelånga rundan om djurslöv och tottarp. Tog drygt en och en halv timme i rask takt...underbar kväll och himlen var som en tavla...



Mats övertygade mig om att det var polstjärnan, men fick lite påbackning att det var planeten venus och inget annat...jag har inte en aning, men fint var det iallafall....

Helt slut i rutan idag efter en hektisk dag på jobb...Skulle behöva köra och handla lite mat igen. Känns som att det är det enda man gör....

Försöka hinna med en kvällsrunda också, men det får bli den lite kortare varianten isåfall...

Tradigt inlägg idag, men tyvärr....så är det ibland....tomt och innehållslöst....

Kommentarer
Postat av: johanna

Har ni sett himlen idag då? både jupiter och saturnus syns. Och väldigt tydligt dessutom. Coolt!

2012-03-27 @ 21:29:00
Postat av: Ann-Mari

Vi har karlavagnen utanför köksfönstret,o det är inte dåligt tycker jag.

2012-03-28 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0