vilken dag!!!!

Imorse när jag vaknade var det alldeles knäpptyst ute. Inget regn som slog mot rutorna och ingen storm...låg kvar en stund och läste innan jag väckte Mats vid nio. Solen letade sig in genom springorna i persiennerna och vi låg och myste en bra stund innan vi gick upp....

Solen verkade stanna så Mats , jag ,Elias och lille johanna körde till falsterbo och gick en lång runda först genom skogen och sedan ner på stranden....helt vindstilla!!!! vilken känsla....massor av promenadsugna människor strosade längs stranden och många satt och fikade uppe bland kullarna. Så gjorde även vi...lussebullar och varm choklad...mmmmm









Natruen såg ut som en saga idag....sååååå vackert!!! klarblå himmel och stilla vatten....som vi njöt!!!!









idag har jag verkligen tankat energi.....vilken härlig dag!!!!

hoppas att ni också haft det....imorgon är det dags för Elias födelsedagskalas.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0