650 spänn!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brrrrrrr!!!! minus 8 grader i morse igen!!!!  men hellre det än en massa regn och rusk....

Idag har det varit jobbedag igen med medarbetarsamtal för min del. Det gick bra!!!

Jag hade ju en tid till den där doktorn på citykliniken idag, men jag hade bestämt mig för att avboka den då jag inte hade minsta förtroende för henne. Jag skulle eg gjort det igår men glömde bort det. Därför ringde jag direkt de öppnade i morse kl åtta. Naturligtvis var det en telefonsvarare som pratade...om du vill avboka en tid, tryck ett osv. Då talar rösten om att man måsta avboka tiden minst 24 timmar innan annars debiteras dubbel patientavgift plus 50 kr...vilket innebär 650Kr!!!!! det kan de glömma!!!! jag pratade in att jag blivit magsjuk och därför inte kunde komma (naturligtvis en lögn ) men det skulle ju kunnat vara så och hur i hela helsefyr ska man då kunna avboka det 24 timmar innan????? Då får vi se om det dimper ner en räkning på 650 kr....jag tänker iallafall inte betala de pengarna....

Känns tomt att bara ha Johanna hemma ibland....de är mycket hemma hos Jerry, och när de är här så jobbar de ju på kvällarna så vi går liksom om varandera....det är väl bara att vänja sig....snart flyttar hon kanske på riktigt....snart får vi försöka få till en ullaredstripp, så vi kan ses en dag....hihi

Ingen träning idag...idag blir det en vilodag........

ha en trevlig kväll....



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi är lika mycket hemma hos oss som vi är hos Jerry faktiskt..



Men Jerrys föräldrar tycker att vi är mer hos er, medan du och pappa tycker att vi är mer hos jerry.. Haha



2012-01-25 @ 22:35:30
Postat av: Johanna

och jag tycker också att vi ska försöka få in en ullareds-tripp!

2012-01-25 @ 22:38:42
Postat av: susanne

Ja men det är ju bara på halvtid i vilket fallju.....puss

2012-01-26 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0