ska det aldrig ta slut????????????????????????

Ser inte ens fram emot en ledig dag....det första man hör när man vaknar är det förbaskade tjutet i örat...och så tryckkänslan på det....det är bara att hoppa upp ur sängen och försöka sysselsätta sig. Försöker att ignorera oljudet med olika metoder...men det funkar inte så bra....

Fick gjort en massa iallafall...renbäddade sängarna, tvättade fyra maskiner tvätt, tömde diskmaskinen, rensade bland mina strumpor och underkläder. Regnet strilade hela fm, men vid lunctid klarnade det upp och slutade regna.



Jag satte mig i bilen och körde ner till falsterbo igen...Gick långa rundan genom skogen och sedan ner på stranden. Solen kom fram precis lagom och det blev en fantastiskt skön runda. I motsats till helgen då vattnet var högt så var det precis tvärtom idag. Stranden var hur bred som helst....som det kan ändra sig...



Trots vind , vågbrus och mössa trängde skitljudet igenom så jag gjorde några tappra försök att nynna lite Thomas Ledin låtar också men....ikke...

När jag kom hem så gjorde jag en macka och lade mig i ett varmt bad...härligt!!!

Elias hade kompisar med sig från skolan. Han hade lite ont i magen i morse också, men det går hur bra som helst när han väl kommer dit...

Mats och jag körde till lomma och tränade när han kom från jobb. Vi var inte ensamma om man säger så...mycket nytt folk, så det är nog många nyårslöfte om ett sundare liv...så även för vår del...känns skönt att ha kommit igång igen....



I morgon är det jobbedags igen...hoppas på två lugna dagar....

ha en skön kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0