sjukstuga...

I fredags kväll när Eias kom från busfabriken var han dunderförkyld och jättetrött. Bad själv att få gå o lägga sig på kvällen...stackaren. Verkade piggare på lördagen. Mats vaknade med migrän och var snorig även han, så det bara jag och grannen Lotta som körde och tränade. En timme på bandet gick väldigt nabbt när man pratade samtidigt...och jäklar vad vi pratade....undras om man bränner fler kalorier då...hihi

Både Mats o Elias blev piggare under dagen så vi kunde ha våra efterlängtade gäster Marie, Roger och Frans som planerat. Vi har bestämt att köra på det enkla stuket, så igår blev det skaldurspaj och kyckling/baconpaj med sallad. Till dessert blev det mascarponeglass....hur perfekt som helst....alltid lika roligt och avslappnat när vi ses....tack fina ni för en mysig kväll....

Idag är Elias ganska skruttig. Tung i bröstet...har fått inhallera aeromir (vet inte ens hur länge sedan det var han behövde det sist) snorig, hostig och nässelutslag på halsen och lite i ansiktet....stackaren...säkert därför han klagat på huvudvärk redan i tors och fredags....

Vi har varit och hyrt lite filmer som han kan titta på...just nu visas poppers pingviner och den verkar roa även de stora grabbarna i familjen....hihi

Nu ska jag förpassa mig ner till källaren och hänga upp en maskin tvätt....

I morgon är det dags för återbesök i Lund för att besiktiga mitt hjärta....hoppas jag går igenom utan anmärkning....känner mig iallafall jättebra!!!!




Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till imorron!!!

2012-01-15 @ 20:21:55
Postat av: Marie

Lycka till imorron!!!

2012-01-15 @ 20:22:56
Postat av: Anonym

Tack snälla marie....

2012-01-15 @ 23:29:48
Postat av: Ann-Mari

Ja det var ju inte så roligt,hoppas att Elias blir frisk fort.Hoppas också att det går bra på återbesöket för din del.

2012-01-16 @ 10:27:10
Postat av: Anonym

tack tack

2012-01-16 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0