på gång....

Äntligen känns det som man börjar komma igång med träningen....tränade i lördags, tisdags, igår var det simning och idag träning igen...känns i benen kan jag säga....och till det kan vi lägga till en massa promenader också....alltid gör det väl någon nytta....om inte annat så förtränger jag skitljudet i mitt öra för en stund....

Precis käkat god middag och resten av kvällen blir det bara soffmys....dags för mig att jobba helgen...men sedan så är jag ledig både mån och tis när alla andra jobbar....

Idag har solen lyst på en knallblå himmel medan de igårt snöade stora halvblaskiga flingor som smällte bort nästan direkt...idag när jag gick från jobb såg jag massor av vita fina snödroppar...våren är på väg....



Måste tipsa om en ny svensk dokumentär på svt 1 som handlar om tio tjejer och killar med olika handikapp som ska ta sig 150 mil från viktoriafallen i zambia till skelettkusten i namibia.
En serie i 8 avsnitt. Jag har sett första avsnittet och längtar redan till nästa...fantastiska människor....vilka kämpar!!!! Kolla på svt play om du missat det....



Roligare än såhär blir det inte...ha en riktigt mysig helg....

Kommentarer
Postat av: Marie

Spelade in det programmet,men har inte hunnit se det än....

2012-01-20 @ 22:27:52
Postat av: Ann-Mari

Det är ett bra program,vilken vilja dom har,fantastiska människer.

2012-01-21 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0