kalas...

igår var det äntligen kalasdags för Elias. En mycket nöjd kille. Fina presenter , pengar o presentkort på games. Inte en endaste bild tog jag ...skandal!!!

Idag söndag begav Mats och jag oss till gymmet...tro det eller ej....kändes att det var längesedan!!! hade bestämt mig för att ta det lugnt, men det blev både roddmaskin, löpband, crosstrainern och lite lite på några maskiner. Svettiga var vi allafall när vi var klara, så någon nytta har det väl gjort....



Elias ville såklart till affären och kolla på games. Det blev två nya spel och han var jättelycklig.Fick ocks tag på ett par nya jeans till honom. Han växer ju så det knakar....  Fredrik köpte en ny snygg väska på MQ på REA. Fika på ..............

Har varit sååååå skönt att vara ledig i tre dagar. Mysigt att vara med familjen...så skulle jag kunna ha det jämt....men i morgon är det en ny vecka . Ska bara jobba måndag och på tisdag är det dags för tandläkaren. Har aldrig någonsin varit nervös för att gå till tandläkaren, men den här ggn känns det väldigt olustigt. Får vi se vad de kommit fram till för lösning...bara att hoppas på det bästa....

Är så sugen på att bara resa någonstans...bara komma bort....till sol och värme...eller till snö och vintervita landskap...var som...skulle bara vilja komma bort......






ha en skön söndagkväll....

dagens citat om lycka: vi finner inte lyckan...vi skapar den..

Kommentarer
Postat av: emmelie

Ni får komma hit här har vi snö och myskänsla=)

2012-01-12 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0