jobbhelg...

Det har ju varit en bra helg att jobba med tanke på vädret som varit riktigt dåligt. Regn och snöblandat om vartannat....

Nu väntas två dagars ledighet för mig...skönt, men det hade varit mysigare att vara ledig tillsammans med min familj....

Börjar mer och mer tro att spökerierna med mitt öra och yrseln handlar om stress.....jag skulle nog behöva vara ledig ett bra tag.....hur i hela helsike ska man kunna komma till rätt läkare.....någon som lyssnar....någon som kan och vet....en anledning till att jag tror att det är stress eller psykiskt 8kalla det vad du vill ) det är att det nu i helgen ändrat karaktär.....den där tryckkänslan känns nu även i höger öra och det liksom susar ioch brusar och emellenått känns det som om jag befinner mig i en glaskupa eller nåt....så jobbigt...................

Avslutar med den här från din facebook Marie...kunde inte sagt det bättre själv....



hej så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0