hej igen....

Det blev ett mycket kort besök hos tandläkaren. Först var de 25 min sena men men..varje gång dörrarna öppnas så bankar hjärtat lite fortare och man tror att det är ens tur att bli uppropad. Kom in till sist iallafall.

Hon berättade att hon bett om en kollegas åsikt och de hade kommit fram till att det bästa vore att dra bort visdomstanden för att kunna komma åt och laga hålet. De tog en ny rtg och sedan gick hon och hämtade den manlige tandläkaren som hon pratat med. Han tog också sig en titt på tanden och tyckte att de de skulle skriva remiss till käkkirurgen för att ta bort den. Det kan dock ta 3-4 månader eller ännu längre om man har otur. Beror på hur de bedömmer det. Jag skall iallafall ringa dit så fort jag får bekräftelsen på remissen och anmäla mitt intresse för ev återbud...lika bra att få det gjort ju....

Dagen blev ju inte riktigt som jag tänk så jag körde en tur till nova. Fyndade ett par låga boots...heter det så på nilssons som hade kostat 1500 och nu halva priset , så det får man väl säga är ett klipp. Har kollat på dem innan också....se om jag kan hitta någon bild på dem....



inte exakt dessa, men de påminner mycket om de här

Ingen har ringt från skolan idag, så jag antar att det gått bra för Elias...Han skulle följa med Oliver hem så vi ska hämta honom där sedan. Ska köra och handla lite när Mats kommer hem först bara....börjar bli lite tomt i kylen....

tjingeling.............

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättesnygga!!!

2012-01-10 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0