faller....................

Igår var det en annorlunda dag på jobbet. Jag , susanna och Åse var frikopplade för att vi skulle utarbeta en checklista för hur kord/rec ska arbeta. Himla trevligt hade vi och vi lunchade världens godaste bakpotatis på CRC. Kollade lite på sommarsemestrarana också.  Känns så himla långt bort, men det går fort. Verkar som det blir tidig semester i år tyvärr.....lutar åt v 26,27,28,29....

Mats och jag var och tränade igår på kvällen....helt slut i benen efteråt, men då har det väl gjort nån nytta kan man hoppas....

Igårkväll var ingen bra kväll....jag vet att man inte ska googla om sina problem men vad gör man....söker ju förtvivlat på ett svar....kämpar och kämpar för att hålla mig uppe....men ibland så faller jag.........



Hemma med Elias idag också, men i morgon är det skolan igen och då har jag fridag. Ska jobba fre lör och sön.

Elias och jag har haft en lugn och mysig morgon. Badat, tittat på Horton och ätit frukost....mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0