1 januari 2012...

Det blev ett lugnt nyårsfirande med god mat och mys och prat....Klockan tolv gick Mats och Elias ner för att tända på raketen de köpt...en raket som gav 36 olika ...jättefin var den!!! Elias var hur nöjd som helst....vi andra stod på balkongen och skålade in det nya året med cider....ingen champagne för mig...jag skulle ju köra hem...



Elias och jag....kärlek!!!


I morse vaknade jag av att det spöregnade ute...viken skillnad vädermässigt sedan igår...flera plusgrader idag igen...

En lugn dag i de flesta hem idag antar jag...så även hos oss...men på eftermiddagen slutade det att regna och Mats och jag körde en runda till Lomma och gick en jätterunda från centrum till småbåtshamnen vidare till stranden ända bort till stora bryggan tillbaks tills småbåtshamnen och de underbara husen som finns där...här skulle jag kunna tänka mig att bo....











fint va!!!! en låååång härlig runda på två timmar blev det....

ikväll får det bli köpepizza för from i morgon blir det andra bullar...ett lite hälsosammare liv.....

ha en skön kväll....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0