snörvel snörvel...

Äntligen ledig!!!! gått och blivit förkyld....lite snuvig, täppt i näsan och lite tjock i halsen...men jag är iallafall på benen.

Igår var det föräldramöte i Elias klass. Fick träffa hans nya fröken Ia. Vilken gullig tjej!!! hon verkade älska barn och passar säkert som handen i handsken att jobba som lärare. Hon var så glad och positiv och jag är övertygad att det smittar av sig på barnen. Synd att hon bara ska ha dem denna terminen, men sedan ska hon börja studera...

Har varit så orolig för Elias ångest och att han vill kräkas på morgonen. Vi har pratat och pratat och han vet så väl att det inte är bra och att det bara är han själv som kan få stopp på det. Det lustiga är att det går över så fort han kommer ut och väntar på skolbussen. Han har kompisar me hem efter skolan flera dagar i veckan eller så följer han med någon kompis hem. Igår berättade han att han inte mått dåligt, men man vet ju inte om man ska tro på det....men peppar peppar ta i trä....det var en helt annan kille som jag väckte i morse. Han skrattade och vi busade . Han käkade tom en yoghurt till frukost....ingen ångest så långt ögat kunde nå....härlig känsla....jag hoppas verkligen att det håller i sig så här nu....min goa kille....

Har varit dåligt med träningen förra veckan och denna. Tiden har inte räckt till och nu har jag gått och blivit krasslig också. Funderade lite på om man skulle köra och simma, men tror jag väntar tills i morgon Idag ska jag nog köra en runda till nova. Så sugen på att shoppa, men tycker inte att det kommit in något snyggt. Kanske lite mellanperiod nu. Jag gör iallafall ett försök....

Ikväll ska jag träffa Eliasabeth i malmö. Hon fyllde ju 40 i aug men hade inget kalas. Tänkte jag skulle bjuda henne på italienst på vespa. Ska bli riktigt roligt att träffas...

Nu ska jag hoppa i badet....ha en bra onsdag!!!!






Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Blev det något trevligt på NOVA.

2012-02-01 @ 15:45:15
Postat av: susanne

en tunika inne på indiska i våriga färger

2012-02-01 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0