Prinsessan Estelle....

I dag kom första bilderna på lilla prinsessan....så söt hon är. Tycker hon är lik både mamma och pappa faktiskt...eller vad tycker ni?



här är två bilder på mamma Victoria:





och här har vi pappa Daniel:



Tycker jag mått lite tjyvtjockt hela morgonen. Likadant igår, men då trodde jag det var rödvinet, men blev bättre uppåt dagen...Tycker det känns lite bättre nu faktiskt. Ska göra mig i ordning och köra en sväng till obs....eller burlövs center rättare sagt.

Nu är det slut på februarilovet och killarna är i skolan igen. Gick bra med Elias i morse iallafall....skönt!!! Själv är jag ledig både idag och imorgon innan det är dags för jobb på onsdag igen....

hej så länge....

ps...nu när jag läste igenom detta inlägg så lät det nästan som att jag skulle kunna vara gravid med tanke på alla bebisbilder och illamående....men jag kan försäkra er att så är det inte.....hihi

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha...tänkte faktiskt detsamma :)

2012-02-27 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0