bullbak...

Igår var jag ledig....sååååå skönt!!!! hade bestämt mig för att bara göra ingenting.... Kollade på några repriser på datorn som jag missat, badade, tvättade, strök och när Elias kom från skolan så bakade vi frallor....underbart!!!!! det är sånt här jag skulle vilja orka och hinna göra lite mer av....älskar att baka!!!!



några med ost och några med frö....


Mamma och far kom hit en sväng i går kväll. Mamma var bättre men rosslar fortfarande vid minsta ansträngning. Går iallafall åt rätt håll...skönt!!! Tur att de inte hann åka iväg på semester

Skönt att det är fredag i morgon...ledig i helgen sedan är det jobb mån och halva tisdagen...sedan är det ronneby brunn två dagar som gäller...ska bli härligt!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Göra ingenting....och så tvättar,stryker o bakar du....hihi ;)

2012-02-16 @ 21:24:50
Postat av: Ann-Mari

Hoppas att ni får det trevligt när ni nu skall till Ronnebybrunn,vi har varit där en gång men det var ju på sommaren,men det blir säkert lika fint nu.

2012-02-17 @ 10:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0