brrrrrrrrr!!!!!!!

Kylan fortsätter!!!!! mellan 10-15 minus varenda morgon...Igår lördag jobbade jag kväll. Jag tog med både våffeljärn och våffelsmet så vi kunde mumsa på lite gott. Man får göra vad man kan för att mysa till det, var man än befinner sig...det var riktigt uppskattat!!!  Det var en lugn lördag och vi han tom kolla alla låtarna av den första delfinalen på melodifestivalen. Ingen låt som föll mig i smaken direkt, men så brukar det väl vara...

Mats och Elias var i Blentarp hos farmor och farfar. De käkade god middag och de var nere vid sövdesjön och åkte skridskor. Det blev även varm choklad och kex i solen.....Elias var helnöjd med dagen....



Fredrik hade några kompisar här på middag innan de bagav sig vidare till Hörby på fest. Han fixade all maten själv. Potatisklyftor i ugnen, baconlinda kycklingfilé fylld med soltorkade tomater och haricouverts. Till efterrrätt blev det kladdkaka med vispgrädde...

Johanna och Jerry var ute och käkade och sedan körde de hem till mina föräldrar och kollade melodifestivalen  på kvällen...

Idag är det lite varmare bara - 5,5....solen skiner även idag, så vi får väl se vad vi hittar på....tre lediga dagar framför mig...lovely

Hej igen!!! blev en tur till Falsterbo med Mats. Skönt med lite egentid....tog på oss varma kläder och det var tur för vinden var riktigt kall....







Bryggan hade formats till rena isskulpturen...lite skillnad för hur det såg ut bara för nån vecka sedan då det var soligt och skönt...

Var alldeles för kallt att gå ända nere på stranden så vi gick ute på fältet och skogen istället...blev några korvmackor och varm choklad....tänk så gott det kan smaka med lite picknick ute i det fria....



I morgon ska jag och min kära mamms köra till Ullared...ska bli mysigt...

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också åka till Ullared!!!

2012-02-05 @ 21:06:21
Postat av: Susanne

Vi kör kvart i åtta......

2012-02-05 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0