bider på smått och gott....

min mysiga one piece....som jag för övrigt har på mig i skrivande stund.....


fräck tunika....ser mycket snyggare ut i verkligheten....



i kg solrosfrön för ...håll i hatten !!!!!! 19 kr....



choklad att ge bort till någon du tycker om....(jag har alltså inte köpt alla dessa...)



Söta små presentpåsar med hjärtan på....



spray mot isiga bilrutor....funkar jättebra!!!!!



lite onödiga saker blir det alltid....sugrör med choklad/jordgubbssmak....bara att hälla upp ett glas och vips så har man oboy....

dessa bilder har jag hittat på gekås egen hemsida. Har inte orkat fota och lägga upp bilder på allt jag köpt....detta var bara ett litet axplock.....


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

fin mysoverall man får hoppas att man inte blir kissnödig,för då får man dra ner hela dressen,synd att jag inte visste att det fanns solroskärner så billigt,för dom är ju dyra här i affären.

2012-02-08 @ 09:45:48
Postat av: Marie

Gosig dress,men som sagt när man ska på toa fryser man då hela ska av.Minns på 70-talet när jag hade en hel jeansdress,och behövde kissa när jag var på cykeltur......;)

2012-02-08 @ 12:27:10
Postat av: susanne

men det kan det vara värt....så kallt är det ju inte på toan....haha

2012-02-08 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0