alla hjärtans dag.....

Kände mig ganska vissen i morse och funderade på att stanna hemma från jobb, men jag bestämde mig för att jobba iallafall....Blev överraskad av Mats som köpt 20 härliga tulpaner i olika färger....alla hjärtans dag idag ju....






Kom iväg sent från jobb idag då vi hade möte på eftermiddagen. Maten stod på bordet när jag kom hem...doftade gott i hela huset. Kycklinggryta med paprika, fetaost, tomat, basilika och ris. Sallad och vitlöksbröd till det mmmm...

Elias hade gjort fina placeringskort och vi hade såklart köpt presenter till barnen....Johanna får ha sin en annan dag eftersom hon och Jerry skulle ut och käka med kompisar ikväll...kändes konstigt att inte ha henne hemma. Vi brukar ju alltid käka gott tilsammans och öppna alla hjärtans dag presenter...




såhär fina kort hade Elias gjort till var och en.....

Stackars mamma är fortfarande jättedålig. Verkligen tur att de inte kom iväg till Teneriffa....bara hon blir kry så får de boka en ny resa snart igen.....

Önskar alla en riktigt mysig alla hjärtans dag.....


såhär fina kort hade Elias gjort till var och en....

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ingen dålig dag att komma hem till,både blommer o god middag,pyntat o fint.

2012-02-15 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0