hoppsan...glömt bort att blogga ju....

Jättelängesedan jag bloggade ju...får se om jag kommer ihåg vad som hänt sedan sist...Förra lördagen var vädret så där lite mitt emellan...Mats ,jag och Elias körde iallafall till Ystad. Stannade till efter nybrostrand och hittade en perfekt plats. Lite sol, lite moln och höga vågor. Vi fick iallafall ett par timmars mys...





sedan körde vi vidare till kåseberga....





det blåste som bara den uppe vid Ales stenar....

I söndags latade vi oss mest och så har det varit en fullspäckad jobbvecka för oss båda....

I måndags efter jobbgick Karin och jag ut och käkade på Paddys...mysigt!!!! mats fick jobba kväll eftersom någon på jobb var sjuk så han blev ledig på tisdagen....

Något som var mindre kul var att Fredrik körde omkull med cykeln på väg hem från jobb...25 m hemifrån. Cykeln tvärnitade så han flög över den och tog emot med sina händer för att skydda huvudet. Resultatet blev epricka i vänster handled och kraftig stukning i den högra...stackare, men det kunde gått betydligt värre, så man får vara tacksam trots allt....



I torsdags var det konsert i Helsingborg sofiero med Thomas Ledin. Vi var där tillsammans med Susanna och Peter och Marie....Riktigt bra var det och mysigt med god pick nick i gröngräset innan det började....







nära baja majorna...hihi

Var inte hemma förrän halv ett på natten så det var lite segt att komma upp på fredag morgonen.... Elias och Rasmus var med mina föräldrar i Tosselilla hala dagen och Elias var glad och nöjd som en speleman...härligt!!!!

Idag lördag har det varit ganska fint väder så vi har tillbringat dagen i Falsterbo. Elias, Fredrik och Wilma var också med...

bilder kommer senare...nu får det räcka för idag...blev ett långt inlägg...trevlig kväll....

Kommentarer
Postat av: Marie

En mkt bra konsert var det .....men jag tycker mig känna igen bilderna därifrån ;)

2012-08-04 @ 22:11:34
Postat av: susanne

hihi...ja, jag hade inga egna så jag lånade av dig...hoppas det var okej

2012-08-04 @ 23:25:42
Postat av: Marie

Jadå :)

2012-08-05 @ 11:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0