shopping...

Igår var jag ledig. Tog en morgonpromenad efter att Elias åkt iväg till skolan. Träffade Marie på nova vid tolv. Blev shopping, tjejsnack och mycket goa skratt...Tack Marie för en härlig dag....



så här såg det iallafall inte ut när jag shoppade, men Marie såg ut sähär...nästan iallafall...hihi


Idag är det fredag igen....tänk så fort en vecka går. Jag ska jobba kväll både imorgon och på söndag. Janne kommer hit och imorgon och hjälper Mats att byta ännu ett fönster. Ska bli skönt när alla är bytade, men det lär ta ett tag...och de som inte ska bytas ska målas....det blir drygt!!!! vi har att gör denna sommar om man säger så...



Nu är det fredagsmys som gäller resten av kvällen. Lets dance och lite gottigheter....

ha en skön helg alla ni som är lediga....



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själv för en trevlig e.m.

Såååå mkt handlade jag väl inte ;)

2012-04-14 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0