lite av varje...

Nu får vi se om jag kan göra en liten sammanfattning av de senaste dagarna. Har varken orkat eller hunnit att blogga.

Jobbade ons tors och fredag. Har inte berättat det senaste tror jag ...eller....annars gör jag det nu. Vi har dragit ner ytterligare fyra platser och gastro 6 har fått flytta in i vår ena halva och har också fått dra ner fyra platser. Så ska det vara i allafall 6 mån eftersom de ska renovera. Behöver jag skriva om hur mycket stök och bök detta förde med sig....tror jag besparar er det, men det förklarar iallafall att jag varit helt slut på kvällarna om jag säger så....

Hela veckan har vi alla gått i spänd förväntan här hemma eftersom Johanna skulle få besked om ett jobb. Och i fredags kom det då äntligen.....Grattis Johanna till jobbet!!!!! är så glad för hennes skull....det är hon verkligen värd!!!! och jag är övertygad att de kommer att känna att de valt rätt....Guld fynd på burlövs center.....



I går var det femtio års fest för Pia i gatan. Vi var ett litet gäng som samlades hos Lotta och Uffe först och så åkte vi gemensamt dit. Det var på fågelskolan i Lund där Pia jobbar. En perfekt lokal. Allt var så fint ordnat!!! God mat, trevligheter, sång, dans, trevliga människor....Där var lite folk från buggen också och det var jättekul att träffa dem!!! Blev en hel del buggande under kvällen och det är så himlans kul när man väl sätter igång. Blev imponerad av mig själv att man kommer ihåg så mycket....det var nog lite värre för Mats tror jag...hihi

Kvällen slutade lite dramatiskt då en av gästerna, tror det var Stefans kusin sprang in i en annan person. Han segnade ner och slog upp ett jack i ögonbrynet som blödde ordentligt och förmodligen slog han i bakhuvudet när han föll. Han var tydligen halt borta från början, men när jag kom fram var han vaken, kallsvettades och kräktes. Varje gång han försökte resa sig så svimmade han så ambulans tillkallades och de körde till sjukhuset...bäst att kolla upp det....

Elias har sovit hos mormor och morfar i natt. Solen skiner utanför fönstret, men det stormar som det vore höst....

Har varit vaken sedan åtta, men gjorde ett försök att gå upp nu vid halv tio. Har tagit en panodil, men det känns nästan som att man skulle behöva lägga sig ner en stund till....vi får se....

Blev riktigt varmt på em igår. Mats började fixa med poolen. Tog bort plåtarna och fyllde i mer vatten. Fredrik och Elias hade vattenballongs krig...härliga tider att vänta....



Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det är mycket festande,tråkigt att det blev så att ambulansen måste hämta en av gästerna,hoppas att det inte var något farligt utan endast var en hjärnskakning.

2012-04-29 @ 10:21:12
Postat av: Susanne

Vi festar inte mycket....killen är ok idag, fick sy ett par stygn

2012-04-29 @ 11:52:59
Postat av: Marie

Är så glad för Johannas skull!!!

Nu blir det väl snart dags för flytt.....

2012-04-29 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0