helg...

I fredags efter jobb var vi några stycken som gick på after work på Nyhavn på Möllan. Solen sken och det var fullsatt på alla uteserveringar. Solbrillorna var på och vi hade en riktigt mysig eftermiddag. Det blev bakad potatis med räkor och såklart ett par glas rött. Mats hämtade mig vid halv åtta....Jag har världens bästa arbetslamrater...undrar vad vi skulle gjort utan varandra....



Eva, Susanne och jag.....



Som sagt...solen sken, därav ljuset....Karin, Annica och Ida.....

Igår lördag startade jag och grannen Lotta med Bangarundan. Lotta mätte rundan och den är 5,1 km....Hem och käkade frukost och sedan in i badet. Mats och jag körde till Burlövs center och handlade inför kvällen. Träffade på Jeanette och Anders som precis kommit hem ifrån Thailand. Borde se till att träffas...det är ju ett tag sedan...hihi

På kvällen kom Marie, Roger och Frans. Alltid lika trevligt att ses...en liten energi boost, kan man säga...Tiden rusar iväg när man har roligt!!!! Längtar redan tills vi ses igen....fick de här fina blommorna i härliga färger....



I morse var Lotta och jag ute igen..promenad till coop idag istället...7 km!!! Mats låg kvar i sängen när jag kom hem...lite ont i håret efter gårdagen...dessutom har han lite ont i sin rygg efter alla fönsterbyte...

Vi hade tänkt oss trädgårdsarbete i dag men vädret ville annorlunda. Mulet, regnigt och blåsigt...inget kul alls. Blev en tur till ikea istället. Köpte en ram till en tavla av Gunilla Mann som vi köpte i somras . Svårt mått, men nu fick vi till det något sånär iallafall...nya hängare och servetter...

Hungriga och lite lata när vi kom hem så det blev köpepizza...Johanna och Jerry är i Blentarp och hälsar på Ann-Mari och Janne så de blev bjudna på middag där...

I morgon skulle jag eg vara fri, men har turbytat den till tisdag eftersom jag ska hålla på med omflyttningar mm och så ska jag till frissan på em så det passade bra. Kanske Marie och jag ska hitta på nåt trevligt på tisdag..ska bestämma lite bättre imorgon....så får vi se....

trevlig kväll!!!

den här fina lade en arbetskamrat upp på facebook...tyckte den var fin....





Kommentarer
Postat av: Marie

Det var fina o tänkvärda ord....

2012-04-23 @ 11:28:15
Postat av: Annica A

Det var en mycket trevlig AW. Det gör vi om snart igen :o)

Kramis

2012-04-24 @ 06:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0