trädgårdsfix, träning, jobb...

Igår var jag ju ledig och gjorde faktiskt lite nytta i trädgården. Solen var framme i början,men sedan blev det molnigt och riktigt ruggigt. Fick avsluta och gå in, men det som är gjort är gjort iallafall..

På kvällen var jag, Mats och grannen Lotta och tränade i Lomma....skönt att ha kommit igång lite igen.

Jag är så himla sugen på nybakade kanelbullar!!!!! har varit det i flera dagar....kanske man skulle ge sig på att baka lite ikväll...om jag orkar dvs....men gott hade det varit....mmmmmm....

Idag har jag jobbat. Veckan blir lite konstig när man börjar med två lediga dagar...känns inte som ons idag. Inte blev det bättre när jag upptäckte att det var vårdambassadörsträff kl.13-16 . Hade helt glömt bort detta, men det var bara att kasta sig dit utan lunch och allt....

Nu är jag iallafall hemma igen. Mats och Johanna är ute och övningskör. Efter middagen ska jag lägga mig i ett varmt och skönt bad (ovanligt va? )  och sedan hoppa i mysbrallorna ...eller så var det där med kanelbullarna....äsch, vi får se helt enkelt hur det blir..............



Kommentarer
Postat av: Annica

Blev det nått bak? Kanelsnäckor är ju så gott :)

2011-09-21 @ 23:37:56
Postat av: susanne

nej, det blev det inte....men suget är kvar. Tänkte ta det till helgen.

2011-09-22 @ 22:48:25
Postat av: ann-mari

ja det ser mumsigt ut.

2011-09-24 @ 10:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0