helg igen...

I onsdags körde Johanna och jag till center syd. Blev lite shoppat och middag på grafitti...mmmm...

I torsdags skulle jag eg varit ledig, men det var kaos på jobbet så jag hoppade in och jobbade mot att bli ledig på söndag istället. Fick ändra lite på planerna med Marie, men det gick bra det med....vi träffades efter jobb på nova lund. En runda i butikerna och så mysig fika på espresso house med mycket prat och roliga skratt...

I går fre var det jobb igen och så även idag lör. Tack vare turbytet i torsdag så är därmed helgjobbet avslutat för denna gång....nu väntas tre dagars ledigt igen....

Så jäkla kallt det har varit idag....7 ynka grader var det i morse när jag körde till jobb...just nu ligger vi bara och myser i soffan efter en god middag och tro det eller ej, men brasan sprakar för fullt....

Nu ska jag snart hoppa ner i ett varmt skumbad och gnugga bort solbrännan....

ha en riktigt mysig lördagkväll...

förresten....jag längtar till småland. Vill också plocka svamp, mysa i skogen, bara vara....



Kommentarer
Postat av: marie

Du o jag får ge oss ut i skogen nån dag!!!!

2011-09-19 @ 21:04:16
Postat av: susanne

det gör jag gärna!!!!!

2011-09-24 @ 10:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0