tvätt tvätt och tvätt...

Mysig morgon idag. Mats började inte förrän elva idag eftersom han skulle på kurs, så vi hann med en morgonrunda och käkade frukost i lugn och ro....så skulle jag kunna haft det alltid....mysigt!!!

Har ägnat hela min lediga dag åt att tvätta....jag tycker att jag tvättar och stryker ALLTID!!! Hittills idag har jag kört fyra proppfulla maskiner, och där är ett par stycken kvar....puh!!! inte nog med det....för det ska ju strykas sedan också...hmmm



Skulle behöva köpa lite nya blommor...allt ser sådär halvrisigt ut efter sommaren...precis som man själv...hmmm

Idag skänker jag en tanke till min svärmor som är inlagd på sjukhuset....hoppas att du inte mår alltför dåligt och att du snart kommer hem igen...styrkekram till dig



Nu ska jag ner ett varv i tvättstugan (källaren) igen och hänga upp ännu en maskin....

puss och kram




Kommentarer
Postat av: Marie

Du får trösta dej med att det blir mindre tvätt när barnen flyttar.Jag tvättar bara varannan vecka numera.Mamma har fått komma hem idag....skönt!!!!

2011-10-11 @ 21:53:39
Postat av: ann-mari

tack för omtanken,skall bara in på några fler undersökningar inne på MAS,hoppas sen att allt är bra.

2011-10-12 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0