kristallsjuka...

I mitt liv händer det inte så mycket just nu...hemma från jobb även idag. Känns lite bättre med förkylningen men fortfarande yr som tusan....sååå obehagligt!!! undrar om det är de där kristallerna som finns i örat som har flyttat på sig när jag nysit så mycket???? det kom ju faktiskt precis samtidigt som förkylningen...

Tvingade mig iallafall ut på en promenad i eftermiddags och det känns faktiskt som allra bäst när jag är utomhus...njuter av varje minut då allt står still utan att snurra....

I morgon har jag ledig dag...hoppas att det är bättre då....

blir du snurrig av denna bild??? ungefär såhär ser min värld ut nu....när jag vrider för snabbt på huvudet....


Kommentarer
Postat av: ann-mari

då blir väl hela familjen dåliga,hoppas inte att det blir så.Krya på er.

2011-10-19 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0