karusellen har stannat...nästan iallafall...

Idag har varit en bra dag och igår var värre än värst.....Ringde ändå vc i morse för att få en tid, men det fanns inga tider kvar idag så då var det bara att ringa imorgon igen....men jag har varit nästan snurrfri idag s jag tänker försöka mig på att jobba faktiskt....bara två dagar att jobba så det kan ju vara bra och se hur det funkar....

Mats tog semester idag, för det är faktiskt hans födelsedag. Av mig fick han biljetter till baltiska hallen den 4e nov då vi ska se...tribute to freddie mercury o queen. På eftermiddagen gick hela familjen till jensens och käkade middag...mysigt!!!

Barnen hade också köpt present...en jättefin klocka. På kvällen blev det våfflor med sylt och grädde...oj oj så många kalorier!!! men e det kalas så e det!!!

Grattis älsklingen min på din födelsedag...love you....


Kommentarer
Postat av: ann-mari

Låter som en trevlig födelsedag.

2011-10-26 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0