helsingborg...

Ja, det blev en dag i Helsingborg. Jag var inställd på att köra själv, men kom på att en annan arbetskamrat till mig var ledig så jag ringde och hörde om hon ville hänga med och det ville hon...alltid roligare att vara två. Vi pratade som tusan så att jag missade avfarten...typiskt!!! Det var bara att vända om....klockan tickade på, men vi hann precis och kom lagom till Lindas föredrag...

Hon gjorde en strålande insats och jag kunde inte låta bli att fälla en tår...en tår av lycka över Lindas väg tillbaks till livet...vilken kämpe!!!

och här ser ni boken som hon skrivit tillsammans med sin lilla dotter ur hennes perspektiv...



Efter föreläsningen körde vi till stan. Började med en fika på espressohouse. Regnet öste ner i princip hela dagen, så det är tur att det inte är så långt mellan butikerna. Det blev en ny turkos mössa som matchade min halsduk från förra året och så blev det ett par beiga mocca leggings...



Bloggandet har smittat av sig på Elias och igår ville han också starta en blogg....Sagt och gjort.....www.eliasdagbok.blogg.se för er som är nyfikna. Han har alltid varit road av att skriva...jag tycker att han är jätteduktig...

Glömde förresten att berätta att jag fick den här fina bröstcanserbuketten av Marie och Roger i lördags...



trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0