en helt vanlig onsdag...

eller kanske en väldigt speciell sådan.....idag är jag ledig och Elias också eftersom han har studiedag. Vi har legat och myst och pratat i sängen.

Frukosten är intagen och vi sitter fortfarande i pyjamas och tittar på nickelodeon (inte min favoritkanal precis ) Funderar lite över vad vi ska hitta på idag....

Skulle behöva åka till affären, men vet ju att inte det tillhör Elias favoritsyssla precis....kanske om vi tar lunch ute så lockar det nog lite mer...haha

Vädret har normaliserat sig lite nu. Visst är det skönt med sol och värme, men vissa dagar har det nästan känts lite för bra...eller konstigt tom. Jag hör till dem som faktiskt gillar hösten...alla vackra färger, löven som prasslar under skorna....känslan att få krypa upp isoffan med en gosig filt och tända lite ljus eller en sprakande brasa....inte så dumt det heller...

Har turbytat min lediga torsdag mot en ledig söndag istället. Vi behöver vara två på jobb och dessutom ska jag på möte på em. Inte mig emot. Ledig söndag innebär att vi faktiskt kan bjuda hem kära vänner på lördag kväll....ska bli himlans trevligt...

lite småtradigt och ointressant inlägg, men så är det ibland ...en helt vanlig onsdag... ( och de ska inte underskattas )

kram till er alla...



dagens visdomsord: fyll inte livet med dagar...fyll dagarna med liv...



Kommentarer
Postat av: Annica

Bra visdomsord :) Då ses vi imorgon. Kramis

2011-10-05 @ 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0