eländes elände...

Ingen bra början på veckan. Min svärmor fick läggas in på nytt för det visade sig att något eller några kärl till hjärtat var trånga. Nu ska de vidga dessa och så får man trösta sig med att det var tur att de hittade felet och snart är hon nog på benen igen om jag känner henne väl.....tänker på dig....kramar från oss alla....

Fredrik har varit förkyld och krasslig hela helgen och fick stanna hemma från skolan både igår och idag. Jag började nysa och snörvla igår och fick stanna hemma idag. Känner mig yr i skallen också.....såååå himla obehagligt!!!! Haft det någon gång tidigare och en gång satt det i flera veckor....hoppas att det försvinner snabbt!!!



Det vackra vädret är över för denna gång och idag har det varit ett riktigt skitväder med storm och regn...

Har förresten anmält Mats och Elias till en tävling på mix megapol....pappa barn flyget till eurodisney....chansen att de skulle bli någon av de få utvalda är väl inte så stor, men den finns....och jag önskar verkligen att de har tur och får resa tillsammans dit....vilken lycka!!!








Kommentarer
Postat av: ann-mari

tack o lov så var det inget fel på kranskärlen utan det var undersökningen i Malmö som var missvisande,o det var visst ganska vanligt sa dom i Kristianstad,skönt att det inte var något som var fel.Men dom skulle fortsätta med att utreda svimningarna.

2011-10-19 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0