hemma igen....

Var tvungen att gå hem från jobb igår. Störtförkyld och lock för båda öronen, ont i halsen som f...n!!! och ömmar över ögonen vid minsta ögonrörelse...ingen feber dock.

Wallmark vår överläkare kollade min hals och mina öron. Halsen var jätteröd både fram i svlget o längre in. Vänster öra var fortfarande trumhinnan indragen och ev lite vätska medan han endast såg lite rodnad i höger öra. Han skrev iallafall ut antibiotika och avsvällande rinexintabletter. Hoppas verkligen att det ska hjälpa, men är det virus så får det ha sin gilla gång....såååååå trist detta!!!! känns som att det inte finns nåt slut på detta .....ringer i öronen samtidigt som det trycker....får panik emellanåt!!!!!!!!!!!!!!!

För att skriva om något betydligt roligare så fick Johanna sitt körkort igår!!!!!! så glad för hennes skull!!!! grattis min lilla älskling!!!!! älskar dig såååååååååååååå......



Precis tagit mina medikamenter....känner inte för någon frukost direkt....blir nog mest vila som gäller idag med. Sov hur mycket som helst igår och varje gång jag vaknar önskar jag att det ska kännas lite bättre...........

ha en bra dag alla ni där ute....

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du kryar på dej snart!!!

Så roligt för Johanna att hon fick sitt körkort :)

2011-11-09 @ 11:00:04
Postat av: emma-isabella

Fin blogg du har!

Kram

2011-11-10 @ 13:02:46
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: susanne

tack snälla....

2011-11-10 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0