forts på söndagen...

Körde en runda till Torup och gick tipsrundan...Elias hade minsann vunnit bearntävlingen förra gången och vann presentkort på BR på 50 kr!!! stolt som en tupp blev han....

Massor av fallna höstlöv i underbara färger....skogen är ljuvlig vid denna tiden på året...





Förkylningen blir värre och värre...usch så gnällig jag känner mig!!!!!!!!!!!!!!!!

Försöker verkligen men......................

Ikväll blir det bara soffan , ipren och näsdroppar för min del.....

hoppas ni får en skön söndagkväll....

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt för honom!!!!

Men inte för dej....krya på dej <3

2011-11-07 @ 11:11:20
Postat av: ann-mari

hur är det med dig idag,bättre hoppas jag.

2011-11-07 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0