ännu en edig dag...

Sååååå skönt det var att simma igår!!!! för att inte tala om den varma sköna bastun efteråt....låg jättelänge och bara njöt utav värmen och drömde mig bort i en solstol på en skön strand....



Var så härligt att jag minsann tänker göra en repris idag....

Fick faktiskt köpt några klappar också igår....går sakta framåt....till helgen fre-lör är det dags för vår helsingborgstripp med helsingörstripp, restaurang, hotellmys, god frukost och tror även julmarknad på fredriksdal också innan vi kör hemåt igen på lördagen....hoppas på sol och fint väder...men ännu hellre att yrseln försvinner ( med risk för att vara tjatig )

Ikväll tänkte jag ev ge mig på lite julgodis och kanske sätta upp julgardiner i köket...lite mer jul för varje dag...precis som det ska vara...

nu ska jag packa badväskan och bege mig till badhuset...ha en riktigt bra tisdag....

kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0