åh, så snurrar det igen.......suck

Vill och orkar knappt säga det, men det är så det är.....efter denna omgången förkylning har det börjat snurra igen, så nu känns det som man är tillbaks där allting började....

blir både ledsen, orolig och matt....ville ju att doktorn på vc skulle skicka remiss till öron, men det ville han ju inte utan tyckte att jag skulle ha tålamod....vad gör man??????

Igår var en riktigt dålig dag....och idag känns det inte bättre hittills iallafall. Ska ringa citykliniken i lund imorgon och hoppas att de har tid för mig....

Min kära far fyllde 75 år igår!!!! Inget firande denna helg. De valde att resa bort över helgen och så ska vi inom familjen fira honom lite senare....love you....


Kommentarer
Postat av: Marie

Fy så jobbigt!!!Hoppas du kommer till rätt doktor o att de kan reda ut vad det är...kramis

2011-11-20 @ 13:15:35
Postat av: Annica A

Inte nu igen din stackare! Tycker absolut att du måste kolla upp detta nu när det blivit värre igen! Är det Citykliniken du varit på innan oxå?

Lycka till o krya på dig <3

2011-11-20 @ 23:23:11
Postat av: susanne

nej, på min vc, men idag har jag ringt o ordnat tid till öronspec på citykliniken i lund 7 dec.

2011-11-21 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0