sköna maj välkommen...

Vaknade vid sju idag. Tog lite för lite på mig på morgonpromenaden. Fick springa emellanåt för att få upp värmen. Kallt som tusan i vinden...och blåste gjorde det....

Mats spenderade fm med fortsatt målningsarbete. Nu är innergården klar...förutom grunden då som jag ska ta i veckan...det tycker jag är kul, lksom pricken över i ...



Själv fortsatte jag mitt skrapa bort ogräs mellan plattorna projekt och det känns i ryggen vill jag säga....känns som att den är bruten  mitt av...

Mats fick migrän i em och fick gå och lägga sig så då körde jag till skåneplantor och köpte lite nya växter....sååååå dyrt!!!! men det blir ju fint förhoppningsvis...får vänta med planteringen till en annan dag. Vädret blev som förbytt bara på en enda timme. Började blåsa ännu mer, totalt igenmulet och nu regnar det som bara den...bra för gödningen av gräsmattan iallafall och så slapp man tvätta bilen för den var så dammig...man får dse det positivt...haha

Redan söndag....helgerna går så fort. Bara sex veckor till Johannas student...ska bli kul även om det är en massa saker att fixa...

Nu ska vi börja med middagen. Idag blir det kycklingfajitas med sallad och kall sås...

Nu blir det till att njuta av det sista av söndagen....i morgon är det ny vecka och nya tag...

tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Marie

Du får göra som jag,när jag tar bort ogräset mellan plattorna.Skaffa en sittdyna,och sitt på rumpan,sen använder jag en vanlig kniv att rensa/skära med.....

2011-05-01 @ 18:59:11
Postat av: susanne

hade också en vanlig kniv men satt inte på rumpan...

2011-05-01 @ 19:44:15
Postat av: Marie

Bra sätt att slippa ont i ryggen,men det ser säkert lite lustigt ut :)

2011-05-02 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0