melodi grand prix...

Då var det helg igen ...veckorna bara susar förbi....I onsdags var vi som sagt i Tyskland och fyllde förrådet med starkare drycker...och fullt var det även i bilen vill jag lova. Vi körde inom Bilka på hemvägen också och så blev det en snabb fika på stranden i Ishöj.

Torsdagen var jag ensam mamma eftersom Mats var i Ljungbyhed för examen på sin chefs och ledarskapsutbilning. På kvällen var det redovisning om rymden i Elias klass. Elias berättade om Neptunus. De hade byggt upp jättefint och pratade om sina planeter...superduktiga var de!!!

Ifredags kom Mats hem igen. Firade med köpepizza på kvällen. Vi var jättetrötta båda två och slumrade om vartannat i soffan flera ggr under kvällen....zzzzzzzzzzzzz...

Lördagen började vi med en långrunda. Körde en sväng till Nova och hämtade studentplakatet som vi beställt...sååå fiiiint!!!!

Elias ville hyra film till ikväll för melodifestivalen var inget som lockade honom iallafall...sagt och gjort!!! Mats målade gaveln på huset och just när han var klar så öppnade himlen sig och regnet öste ner...typiskt!!!! Får se hur mycket färg som sitter kvar i morgon....suck

Själv så gav jag mig i kast med den stora högen av tvätt som skulle strykas och nu är det gjort...skönt!!!

Här kommer förresten bilderna från Fredriks kalas förra helgen:



födelsegrisen himself...



den fina medaljen som han fick av Elias...BB1 bästa brorsan 1



Fredrik och fatter Maliiii....



kusinerna...



Malin och Emmelie...



min käre bror...



finaste mammi och pappi...





Farmor Ann-Mari...



Johanna och Farfar...



Tina...

bättre sent än aldrig.....

snart dags för MELODI GRAND PRIX....inte för att det är min favorit, men man får väl ändå hålla på Sverige...


Kommentarer
Postat av: annmari

farmor är jag inte farfar,men vad gör det om 100 år.

2011-05-15 @ 11:56:21
Postat av: susanne

oj!!!! det ska jag ändra....haha

2011-05-15 @ 13:53:33
Postat av: Marie

Gud.....hur ser jag ut???Blir aldrig bra på bild............Men huvudpersonen blev bra i alla fall :)

2011-05-16 @ 12:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0