kalas, buggavslutning mm...

Kalaset för Fredrik gick bra och jag tror att han kände sig nöjd och glad. Synd att vi inte kunde sitta ute i det vackra vädret för att det stormade så....vi som hade slitit så med att rensa mellan alla plattor och tom skurit kanter och rensat utanför tomten...allt till ingen nytta eftersom det förmodligen inte var någon som uppmärksammade det iallafall....haha

Igår var det avslutning på buggen och Mats och jag sög åt oss av alla beröm som vi fick både av andra deltagare och lärarna....vi är ju nästan proffs nu ju....hmmmm...kanske inte riktigt, men en bit på väg. Kanske blir att vi hoppar på till hösten igen....

Idag har det varit hela 26 grader ute, synd bara att man jobbat hela dagen, men skönt för de som varit lediga. Har just nu grillat och suttit ute och käkat...

I morgon ska vi köra till Bordershop i Tyskland och handla lite starkare drycker till studenten...

Snart är det kväll och jag ska lata mig en stund i soffan innan det är dags för en kvällsrunda...

hej svejs....

förresten så kommer det lite bilder från kalaset snart....

Kommentarer
Postat av: annmari

jodå jag såg så fint det var med alla nya växter o att det var rensat i trädgården.

2011-05-11 @ 18:41:28
Postat av: susanne

det var ju bra det...då var det inte ogjort arbete...haha

2011-05-11 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0